Kalanetika

Kalanetiką geriausia apibūdinti pačios mankštos išradėjos Callan Pinckney žodžiais: „Tai raumenų ištempimo ir įtempimo pratimų sistema, kuri, panaudojus mažus, tikslius ir švelnius judesius, vadinamus pulsavimu, aktyvuoja didžiąsias raumenų grupes.“

 

Kas vyksta kalanetikos užsiėmimo metu?

Kalanetika pasižymi paprastumu, ramumu, tarsi tai būtų meditacija judesyje. Išoriškai atrodo, lyg viskas vyksta be pastangų, bet išbandžiusieji gali patvirtinti –  taip tik atrodo! Šioje judesių sistemoje rasite tiek jėgos treniruotės elementų, tiek baleto grakštumo, tiek jogos užsiėmimams būdingų tempimo pratimų.

 

Kokia kalanetikos mankštos nauda?

Maži judesiai efektyviai stiprina raumenis, tonizuoja visą kūną, grakščiai išryškina individualų kūno siluetą.  

 

Reguliariai mankštinantis:

  • padailinsite kūno linijas;
  • išryškinsite dailų, “neužpumpuotą” raumenyną;
  • pagerinsite laikyseną;
  • išmoksite išgirsti savo kūną, atkursite ryšį su juo;
  • sulėtinę tempą užsiėmimu metu, nurimę viduje, išmoksite šią būseną perkelti į kitas savo gyvenimo sritis.

Kam tinka kalanetika?

Dėl kūną tausojančio pobūdžio galima sakyti, kad tinka visiems, tačiau pagal mankštos sistemos prigimtį, pagal vidinį charakterį – labiau moterims. Visokio amžiaus, įvairaus fizinio pasirengimo, nes pratimų trukmę ar „sunkumą“ nesudėtingai galima pritaikyti savo pajėgumams.

 

 

gallery/kalanetika

Kalanetikos užsiėmimų tvarkaraštis:

Pirmadieniais: 16.30*; 17.30

Antradieniais: 08.30*; 17.30

Trečiadieniais: 16.30*; 17.3019.30*

Ketvirtadieniais: 08.30*; 17.30

Penktadieniais: 12.00

Kas antrą šeštadienį: 10.00

 

* Lankant užsiėmimus TIK šiais laikais (8:30, 16:30 ir 19:30 darbo dienomis bei savaitgaliais), abonementui taikoma speciali kaina.